بازاریابی و 4 مرحله اصلی بررسی محتوا در تولید محتوای سایت
نوشته شده توسط : رضا







    خواندن این مقاله پیشنهاد می شود : آموزش بازاریابی محتوا , بازاریابی محتوا چیست؟

آموزش بازاریابی محتوا بررسی محتوا در سایت با 4 مرحله اصلی

    مرحله اول : فهرست محتوا های فعلی سایت
    مرحله دوم : سازماندهی و برچسب گذاری محتوا
    مرحله سوم : اضافه کردن معیارهای موفقیت
    مرحله چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها برای به دست آوردن الگو ها و نمودار

آموزش بازاریابی محتوا
آموزش بازاریابی محتوا
بررسی محتوا با بررسی محتوای فعلی

برای اینکه بتوانیم بررسی خود را بررسی کنید ابتدا فهرستی از مطالب که درحال حاضر دارید ایجاد نمائید.اگر سایت شما کوچک بوده و دارای مطالب کمی است می توانید این کارار بصورت دستی انجام دهید.اما در بررسی محتوا در کسب و کار اینترنتی بررسی محتوای سایت برای بازاریابی اینترنتی دشوار است .به همین دلیل می توان از ابزارهایی همچون  screaming frog برای به دست آوردن لیستی از URL  های سایت استفاده کرد.
بررسی محتوا با سازماندهی و برچسب گذاری محتوا

سعی کنید فهرست خود را با محتوای فعلی  برای موفقیت در تولید محتوای سایت با معیارهای زیر توسعه دهید.
تولید محتوای سایت و بررسی محتوا با معیارهای استاندارد

    لحن
    موضوع
    قابلیت ها
    طول محتوا
    ماندگاری محتوا
    مرتبط بودن محتوا

لحن در تولید محتوای سایت

زمانی که محتوا را برای کاربرارن خود نگارش می کنید باید به سوالاتی مثل آیا محتوا من سرگرم کننده است؟پر از واژه های غیر تخصصی است؟با مزه طراحی شده است؟ پاسخ دهید در این مرحله باید توصیف کننده هایی را داشته باشید تابتوانید به کمک آن لحن محتوا را توصیف کنید.
موضوع در تولید محتوای سایت و بررسی محتوا

شما باید بدانید محتوای شما در مورد چیست؟آیا در مورد محصولات است؟آیا جنبه آموزشی دارد؟آیا محتوای شما در مورد بازاریابی محتوا, بازاریابی شبکه های اجتماعی,بهینه سازی نرخ تبدیل ,صفحات فرود یا …چیز دیگری است؟شما باید موضوعات خود را برای بازاریابی محتوا طبقه بندی کنید.برای هر محتوا حداقل یک طبقه بندی اختصاصی داشته باشید ,این موضوع به شما کمک می کند تا موضوعاتی که مخاطبانتان با ان بیشتر تعامل داشته اند را پیدا کنید.

    خواندن این مقاله پیشنهاد می شود : بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟ استراتژی شبکه های اجتماعی

طول محتوا درتولید محتوا ی سایت و بررسی محتوا

آموزش بازاریابی محتوا بر اساس تولید محتوا  در کسب و کار آنلاین کار می کند.شما باید بدانید آیا طول محتوای شما بر روی دیده شدن و اشتراک گذاری آن توسط مخاطبان اثر می گذارد؟ آیا مخاطبان شما محتوای طولانی تر و گسترده تر را ترجیح می دهند؟یا به دنبال محتوای کوتاه هستند؟ پس باید بدانید طول محتوای سایت چقدر است؟
تولید محتوای سایت , بررسی محتوا
تولید محتوای سایت , بررسی محتوا
مرتبط بودن محتواتولید محتوا ی سایت و بررسی محتوا

دربررسی محتوا باید بدانید آیا موضوع محتوای سایت با کسب و کار شما همتراز است ؟ آیادرمورد محتوای و محصولات شما صحبت می کند؟ آیا موضوع بحث حاشیه ای است؟ برا مخاطب جذاب است؟ باید مقیاسی برای خود تهیه کنید.

در راه اندازی کسب و کار اینترنتی یکی از روش های بازاریابی اینترنتی تولید محتوا است که  به عنوان یک ابزار فوق العاده قدرتمند برای علاقه مند کردن کاربر به کسب و کار شما و ایجاد اعتماد با رفع نیاز های اطلاعاتی او کمک شایانی به تبدیل کاربر به مشتری می کند.
ماندگاری محتوا تولید محتوا ی سایت و بررسی محتوا

برخی از محتواها در تولید محتوای سایت  همیشه ماندگار هستندو برخی چنین نیستند.در بررسی محتوا باید اطمینان حاصل نمایید که محتوای خود را به خوبی می شناسید و می دانید در چه مقیاسی قرار می گیرد. از این بخش می توانید آموزش بازاریابی اینترنتی  را یاد بگیرد.
قابلیت در بررسی محتوا و تولید محتوای سایت

در بررسی محتوا شما باید بدانید چه نوع محتوایی در سایت قرار دارد یا قرا است در تولید محتوای سایت به چه موضوعاتی پرداخته شود و چگونه ارائه شود؟ آیا ویدیویی تعبیه شده است؟ تصاویر زیادی در سایت دارید؟ از اینفوگرافیک ها استفاده می کنید؟ نشانه گذاری های درستی در حوزه ی سئو انجام داده اید؟ مثل برچسب گذاری، توضیحات متا، سرتیتر و سایر مواردهمه ی این موارد بخش ی ازآموزش بازاریابی محتوا محسوب می شود و برای موفقیت شما در راه اندازی  کسب و کار با سرمایه کم, بازاریابی آنلاین محصولات و خدمات کمک می کند.

    خواندن این مقاله پیشنهاد می شود : استراتژی محتوا چیست؟ 5 مرحله اصلی ایجاد استراتژی محتوا

آموز ش بازاریابی محتوا , تولید محتوای سایت
آموز ش بازاریابی محتوا , تولید محتوای سایت
بررسی محتوا و تولید محتوا با اضافه کردن معیارهای موفقیت

در بررسی محتوا بعد از اینکه مراحل بالا را انجام دادید می توانید معیارهای موفقیت برای هر پست را تعیین نمایید در تولید محتوای سایت هر پست باید اهدافی را داشته باشد. این معیارها براساس اهدافی که در استراتژی اولیه خود تنظیم کرده اید متغیر خواهد بود اما موارد زیر می تواند شروع و آغاز خوبی برای شما باشد :

    ترافیک سایت
    تبدیل بازدیده کننده به مشتری
    اشتراک گذاری ها در رسانه های اجتماعی
    معیارهای تعامل (زمان سپری شده در سایت، تعداد صفحات بازدید شده)

تا اینجا  بخش خسته کننده کار انجام شده است. و از این به بعد مبحث بازارایابی محتوا جذاب تر می شود
تجزیه و تحلیل داده ها در بررسی محتوا برای به دست آوردن الگو

در برسی محتوا و تولید محتوا ی سایت شما باید به دنبال گرایش هایی باشید تا ببینید چه موفقیت هایی می توانید به دست آورد و چه چیزهایی به بهبود نیاز دارند.به دنبال خلاء های موجود باشید.

برخی از اوقات چیزی که شما نیاز دارید تولید محتوایی است که فعلا در سایت وجود ندارد.؟ آیا تعدای پست در مورد یک موضوع خاص دارید؟ آیا تمامی این پست ها در مورد موضوعات پیشرفته است؟ اگر مخاطبان شما تازه کار باشند چه طور؟ همه ی مراحلی که برای بررسی محتوای و تولید محتوای سایت بررسی شد جزء آموزش بازاریابی  محتوا  می باشد و در نت آموز  بصورت دائم درحال بروز رسانی پست و انتشار مقالات مفید برای استفاده شما هستیم  و امیدواریم این مقالات بتواند به شما در راستای توسعه اهداف بازاریابی کمک کنند.




:: موضوعات مرتبط: کسب و کار اینترنتی , بازاریابی اینترنتی , کسب درآمد از اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: